Новини

Защо Купа Дракон е важна за пистовия спорт в България?

ПЪЛНИТЕ класирания в осемте общи подреждания за 2017 г., както и в отделните класове на дисциплините можете да намерите ТУК. Отделно в графиките по-долу са десетките в общите класирания на 8 формата от първата Купа Дракон, сезон 2017 г.

Защо Купа Дракон е важна за пистовия спорт в България?

ПРЕДИ СЕДМИЦА на единственото специализирано автомобилно и мотоциклетно пистово трасе у нас край с. Калояново завърши първият пълен сезон на любителския шампионат Купа Дракон.

Първият пълен, защото от средата на миналата година на трасето на Калояново имаше няколко – да кажем пробни – старта на Купата, които бяха като проиграване на възможностите инж. Христо Стоилов (на снимката) и неговият екип да управляват през целия сезон 2017.

Де факто идеята за този формат Стоилов разработва от 2008 г. насам, взимайки за основа състезанията в италианското преследване (на Дракон-а е имало и такива надпревари), но подобрявайки формата и… разширявайки базата за участие на състезателите. (Регламента на шампионата – виж ТУК)

За разлика от прощапалника през 2016 г., през този пълен сезон точното название на формата е Купа Дракон-Енеос.

„Включването на Енеос в названието бе напълно умишлено – обяснява за сайта с новините в българския автомобилен спорт Стоилов. – Форматът на надпреварата на академията на КА2 Рейсинг Тим предполагаше повече участия на пилотите в тази надпревара именно на пистата Дракон, а освен това и по-голямата част от обучението на пилотите, което води двукратният замисълът шампион Константин Маршавелов е именно на трасето тук.“

2016 DRA Eneos Day 001

снимка: фейсбук страница на писта драконТРЕНИРОВЪЧЕН ДЕН… Участващите пилоти в Купа Енеос са се събрали на пистата Дракон за поредната подготовка между стартовете в първия си сезон.

Първото от тези изменения вече е известно – след първия си (също пробен) сезон, купа Енеос от идната година става част от пистовия шампионат на България, което най-малкото ще доведе до съществено редуциране на часовия график през уикендите на Купа Дракон.

Дали направеното от екипа на Стоилов (той включва още Стефан Панчев, Емил Иванов и Захари Бибов) е добро,  можете да направите като извод сами. Достатъчно е да преброите участниците в отделните 5 старта за този сезон, за да се обедите, че Купа Дракон има добра популярност и добра посещаемост пред обявените за състезание уикенди.

Защо Купа Дракон е важна за пистовия спорт в България?

снимка за rallyxpress: мартин нацевБИТКАТА НА МОДИФИЦИРАНИТЕ… Три автомобила от категорията се опитват да вземат авантаж пред колоната, преминавайки през старт/финалната права на писта Дракон.


„Не, не мога да кажа, че като цяло може да отбележим голям ръст – допълва Стоилов. – Общо става дума за около 200 състезатели (предимно аматьори!), като увеличението от миналата година, след средата на сезона, е около 60 на сто.“

Инж. Стоилов изрично обяснява, че непрекъснато има състезатели, които напускат тази форма за участие в любителските надпревари, замествани от други, които се появяват за първи път.

Карето Стоилов-Бибов-Панчев-Иванов правят обстоен анализ на пробата от 2016 г., след което ремонтират регламентът така, че той да позволява на по-голям кръг от хора да се състезават на напълно любителски начала.

„Така автомобилния спорт, който за подавляващата маса от хора изглежда прекалено скъп, може да бъде напълно достъпен за любители – със собствените си автомобили. Пристига – примерно от друг град в страната, преминава през съответните административни и технически правила и инструкции, както и административните формалности, за да кара пътния си автомобил, с най-обикновените пътни гуми на трасето на Калояново“ – допълва инж. Христо Стоилов.

200809 Italian Persue Notes e573407c13ec26d3b0fd4cee863ca8f5

снимка: архив на rallyxpressРАЗВИТИЕТО НА ИДЕЯТА… Факсимиле от работния проект на Христо Стоилов от 2008 г., по който инженерът е развивал идеята си за Купа Дракон.

Това, което споделя друг от работещите по трофея – Захари Бибов е, че вече се забелязват и участници, които при първото си появяване са били скептично настроени, след което стават бързо част от емоцията на Купа Дракон-Енеос.

Всъщност в страната няма друго подобно начинание, което да позволява паралелно участие и на аматьорите, и на част от професионалните пилоти у нас, да вземат своята неделна доза адреналин.

2017 DRA Cup Karas 001

снимка за rallyxpress: мартин нацевГОТОВ ЗА ШАМПИОНСКАТА ТИТЛА ПРИ ПРОФИТАТАУчастникът в Серия Макси на националното първенство на затворен маршрут Явор Карастоянов, който няма „неизвинено“ отсъствие от кръговете на Купа Дракон, е подготвил своя „баварец“ за финалния старт от надпреварата, в който пилотът на БМВ-България спечели титлата при професионалните пилоти.

„Със сигурност ще направим още един ремонт на регулациите тази зима – споделя Стоилов. – Предвиждаме на сайта на пистата да се отвори една „електронна пощенска кутия за идеи“, където могат да бъдат събирани всички предложения, от които ще направим и подобрението за правилата през идния сезон.“

2017 DRA Cup BAMS 001

снимка за rallyxpress: мартин нацевДОСТАТЪЧНО ГРАМОТНИ ЗА НАЦИОНАЛНО ПЪРВЕНСТВО… Сред редовните участници в Купа Дракон Христо Стоилов вече е набелязал 15- 20 участника, които са готови още утре да влязат в пистовото първенство на България.

ДРАКОН-А: ШИРОКО ОТВОРЕНИ ВРАТИ ЗА АМАТЬОРИТЕ

АВТОМОБИЛНИЯТ спорт у нас през последните 25 години остава силно професионално (доколкото това е валидно за родните стандарти) затворен. В шампионатите, които са под шапката на БФАС единствено на надпреварата на Гимхана остава да защитава честта на любителите. При това и това е казано компромисно, като се има предвид, че в любителски шампионат има поне половин дузина участници, които са със солидна спортна кариера зад гърба си.

Същото обаче може да се каже и за Купа Дракон, в която винаги ненаситните насъстезателни километри профита не пропускат да вземат участие в своя отделна категория.

С две думи – чистият и искрен аматьорки дух, такъв, с какъв е бил заксавен автомобилния преди повече от век и с какъвто дух има много първенства на Континента, фактически у нас реално не може да бъде открит.

2016 DRA Cup Pit 001

снимка: фейсбук страница на писта дракон

Преди повече от три десетилетия, във времето, когато СБА чрез своите поделения в страната и автомобилната спортна власт развиваха спорта като цяло, имаше истински любителски надпревари. И в тях профита не можеха да намерят място, освен като ментори или организатори.

Ето и причината Купа Дракон да има особено важно значение за автомобилния спорт, още повече, че ако се вярва на казаното от инж. Христо Стоилов, за година и половина той вече е отбелязал между 15 и 25 участника в Купата, „които – още утре – съвсем спокойно могат да влязат в шампионата на затворен маршрут.“

Защото, според Стоилов, те и са придобили спортните навици и голяма част от познания за по-високото стъпало на автомобилния спорт, и са усъвършенствали своите пилотски умения от лятото на 2016 г. до края на този сезон.

:: ГЕНЕРАЛНИТЕ КЛАСИРАНИЯТА ОТ КУПА ДРАКОН-ЕНЕОС 2017 Г.

2017 RRA Cup Gen 1

2017 RRA Cup Gen 2

2017 RRA Cup Gen 3

2017 RRA Cup Gen 4

2017 RRA Cup Gen 5

2017 RRA Cup Gen 6

2017 RRA Cup Gen 7

2017 RRA Cup Gen 8



Източник: http://www.bgnrc.info
Повече >

Програма на финален 5-ти кръг Купа „Дракон – ENEOS”, сезон 2017.

Уважаеми участници от Купа „Дракон – ENEOS”, сезон 2017.
Уважаеми механици, фенове и семейства.
На 25 и 26 ноември 2017 ще се проведе пети кръг на Купа „Дракон – ENEOS” – състезание за любители, участващи на пистово съоръжение далеч от улици и булеварди, стълбове и тротоари, не подлагайки на риск пешеходци и участници в движението.

Това състезание е създадено за вас от нас – екипът на Писта „Дракон”, стараейки се да ви дадем условията за показване на вашия потенциал. Статистиката до момента показва, че в двете дисциплини „Най-добро време” и „Спринт” имаме над 140 участника. Имаме и временното класиране по групи и класове, което може да откриете на сайта на писта „Дракон” www.dracon.bg, секция „Времеизмерване”.

Веднага след финала в неделя, 26.11.2017, и награждаването за деня ще направим годишното награждаване в ресторанта на пистата.
Наградите ще бъдат за годишно генерално класиране по групи „Стрийт”, „Стрийт Тунинг”, „Модифицирани” и „Профи” Първо, Второ и Трето място за всяка дисциплина – „Най-добро време” и „Спринт”.
Генерално класиране ще има и за тримата участника, които имат най-бързи обиколки за сезона, засечени от измервателната система. Те ще бъдат наградени с купи „Най-бърза обиколка” първо, второ и трето място.

Програма на „Купа Дракон – ENEOS” V кръг, 25-26.11.2017

СЪБОТА 25.11.17
8:00                  посрещане на участниците
08:30-10:00     записване, административен и технически преглед
10:00-10:20     брифинг с участниците
10:20-11:00     опознавателни обиколки
11:00-17:30     сесии за дисциплина „Най-добро време”
17:30-18:10     награждаване на победителите по групи и класове


НЕДЕЛЯ 26.11.17
8:00                  посрещане на участниците
08:30-09:40     записване, административен и технически преглед само за участниците за неделя
09:40-10:00     брифинг с участниците
10:00-10:20     опознавателни обиколки само за участниците за неделя
10:20-12:20     квалификационни сесии по 8 обиколки
12:20-17:30     дисциплина „СПРИНТ” – всеки участник 2х4 обиколки за най-добро общо време
17:30-18:10     награждаване на победителите по групи и класове

Записванията за мероприятието ще продължат до самото събитие, на което може да платите на място. За да пестим време за записване на 25 и 26 ноември 2017, моля изпращайте предварително заявките си за участие. Същата може да свалите от тук: Заявка за участие.
Очакваме ви!
Повече >

Спортен уикенд само за автомобили. Дисциплина „Спринт”.

Уважаеми участници от „Купа Дракон-ENEOS“, както и всички фенове на писта „Дракон” обявяваме 4.11.2017 и 5.11.2017 за спортен уикенд-само за автомобили.
Идеята е да се проведе дисциплината „Спринт”, която не успяхме да осъществим в трети кръг от 3.09.2017. По този начин ще осигурим необходимият брой от състезания за участниците от „Купа Дракон-ENEOS” свързано с тяхното класиране за сезон 2017.
Не забравяйте , че финалният пети кръг ще бъде на 25.11.2017 и 26.11.2017 след който ще знаем победителите за сезона.

Програма 4-5.11.2017

Събота – 4.11.2017
9:30–17:30 свободни тренировки за участниците в дисциплина „Спринт” (Неделя) и клалификации на група „Енеос”
Даваме и възможност на всички автомобили ,които искат само да карат на пистата да използват съоръжението в събота.

Неделя – 5.11.2017
8:00 Отваряне на пистата
8:30-10:00 Административен и технически преглед
10:00-10:20 Брифинг с участниците
10:20-12:00 Квалификационни сесии „Спринт”
12:00-12:30 Първо състезание група „Енеос”
12:30-14:30 Състезание Спринт (класове)
14:30-15:00 Второ състезание група „Енеос”
15:00-17:00 Състезание Спринт (генерално)
17:00-17:30 Награждаване на победителите по класове и групи

Повече >

Програма на „Купа Дракон – ENEOS” IV кръг, 21-22.10.2017

Програма на „Купа Дракон – ENEOS” IV кръг, 21-22.10.2017

СЪБОТА 21.10.17
8:00                  посрещане на участниците
08:30-10:00     записване, административен и технически преглед
10:00-10:20     брифинг с участниците
10:20-11:00     опознавателни обиколки
11:00-17:30     сесии за дисциплина „Най-добро време”
17:30-18:10     награждаване на победителите по групи и класове


НЕДЕЛЯ 22.10.17
8:00                  посрещане на участниците
08:30-09:40     записване, административен и технически преглед само за участниците за неделя
09:40-10:00     брифинг с участниците
10:00-10:20     опознавателни обиколки само за участниците за неделя
10:20-12:20     квалификационни сесии по 8 обиколки
12:20-17:30     дисциплина „СПРИНТ” – всеки участник 2х4 обиколки за най-добро общо време
17:30-18:10     награждаване на победителите по групи и класове

Записванията за мероприятието ще продължат до самото събитие, на което може да платите на място. Няма да има допълнително заплащане за закъснелите, но ще спазим лимита от 75 автомобила, за да имате повече каране на пистата. За да пестим време за записване на 21 и 22 октомври, моля изпращайте предварително заявките си за участие. Същата може да свалите от тук: Заявка за участие.
Очакваме ви!
Повече >

Временно класиране „Купа Дракон – ENEOS” 2017

Уважаеми участници и фенове на „Купа Дракон – ENEOS” 2017, преди провеждането на следващия IV кръг, 21-22.10.2017, обявяваме временното класиране по групи и класове за дисциплините „Най-добро време” и „Спринт”. Скоро ще получите линк с подробна информация зя всеки кръг. Резултатите са изчислени по точковата система, обявена в регламента на „Купа Дракон – ENEOS”. Очакваме ви на писта „Дракон” на 21 и 22 октомври 2017 г.
За по-подробна информация използвайте посочения линк – https://speedhive.mylaps.com/Organizations/233508/Championships

Временно класиране

Най-добри времена
Повече >

Програма на „купа Дракон – ENEOS“ – втори кръг 2017

Поради големия интерес към новосъздадения регламент на „Купа Дракон – ENEOS” публикуваме програмата на надпреварата.

Програма

Събота – 20.05.2017

8:00 – Посрещане на участниците

8:30 – 10:30 – Записване, административен преглед и технически преглед

10:30 – 11:00 – Брифинг с участниците. Разясняване на новия формат „Дракон – ENEOS” и новия регламент за 2017. Обяснения от български пилоти за особеностите на писта „Дракон” и техники за управление.

11:00 – 11:30 – Опознавателни обиколки

11:30 – 18:30 – Сесии за дисциплина „Най-добро време” и квалификационни сесии група „Енеос” (3 сесии по 15”)

18:40 – 19:00 – Награждаване на победители по групи и класове

 

Неделя – 21.04.2017

 

8:30 – Посрещане на участниците

9:00 – 10:00 – Записване, административен и технически преглед

10:00 – 10:20 – Брифинг с участниците.

10:30 – 11:00 – Опознавателни обиколки

11:00 – 11:30 – I състезателен манш група „Енеос”

11:40 – 13:40 – Квалификационни сесии по 8 обиколки

13:50 – 14:20 – II състезателен манш група „Енеос”

14:30 – 18:30 – Дисциплина „Спринт”, всеки участник прави 2х4 обиколки за най-добро общо време

18:40 – 19:00 – Награждаване на победители по групи и класове

Записванията за събитието ще продължават до самото мероприятие, на което може да се запишете и платите. Няма да има допълнително заплащане за закъснелите, но ще спазим лимита от 75 автомобила за да Ви дадем възможност за повече каране. За да пестим време по време на записванията в събота и неделя, изпратете предварително заявка за участие, която може да свалите от сайта на писта „Дракон” – www.dracon.bg. Очакваме Ви.


Повече >

„Купа Дракон – Енеос“ 2-ри кръг, 20–21 май 2017 година

На 20 – 21 май 2017 година ще се проведе втори кръг на „Купа Дракон – Енеос“.

В новия вариант на състезанието ще видите за първи път участието на новосъздадената група „Енеос“ от напълно еднакви автомобили Ауди А4 Куатро 1,8 турбо създадена от националния шампион на писта Константин Маршевелов.

Искаме чрез „Купа Дракон – Енеос да ви дадем възможност за много каране , както и да се наслаждавате на старта на група „Енеос“. Скоро ще бъде обявен часовият график на събитието, но най-важното е че Вратите на писта „Дракон“ ще бъдат отворени в събота и неделя от 8 часа като и в двата дни докато не се накарате няма да бъдат затворени.

Очакваме ви
от ръководството и собственика на писта Дракон
Повече >

Клонираха“ ФБ страницата на Купа Дракон. А последствията?

С позволението на състезателния портал www.bgnrc.info публикуваме оригиналната им статия посветена на провеждането на купа „Дракон“, сезон 2017.

„Клонираха“ ФБ страницата на Купа Дракон. А последствията?

Сряда, 19 Април 2017 | София, Страшо Димов
„Клонираха“ ФБ страницата на Купа Дракон. А последствията?

ЕТО, ТОВА Е ИСТИНСКАТА СТРАНИЦА НА ДРАКОН, БЕЗ ПОСРЕДНИЦИ И ФАЛШИФИКАТИ

2017 Pista Dracon 001
ИСТИНСКАТА страница на писта Дракон е на долния адрес
http://www.dracon.bg/
от която единствено можете за получите вярна, навременна и коректна информация за всички състезания – любителски и професионални (под егидата на БФАС), без участието на самозвани посредници, без никакви фалшификати.

СТРАНИЦАТА на любителското състезание Купа Дракон преди две седмици стана жертва на „клониране“, известявайки в социалната мрежа, че поредният кръг от надпреварата на единственото специализирано автомобилно трасе няма да се проведе.

Причината за клонинга, който до 4 април е дори с логото на пистата край Калояново е опитът на модератора на състезанията Красимир Живков да надскочи ролята си, за която е нает собственика на трасето инж. Христо Стоилов (на снимката).

Нещо повече: в написания като за селски цирк обява, директно се обявява, че Купа Дракон се закрива. Вместо закриването на надпреварите обаче, фейсбук страницата по спешност се лишава от познатия на всички Дракон и очаквано в поредния старт участниците са значително намалели.

Връщайки лентата назад, както и използвайки част от запазените от 2008 г. документи за състезанията на Дракон, които са извън рамките на националните първенства под егидата на БФАС, трябва да кажа, че идеята за Купа Дракон се роди у Стоилов в два последователни етапа.

Първият бе през 2008 г., когато в дълъг разговор на бензиностанцията на OMW до хотел Санкт Петербург (по времена рали Хеброс), Ицо Дракона формулира намерението си „да направи състезания за по-широка аудитория, с която да се разшири интересът към бензиновите спортове на любителско равнище.“

2017 Dracon Cub FB

графика: rallyxpress
ТАКА ИЗГЛЕЖДА „клонираната“ страница във ФБ, която разпространява не-новини. Не трябва да й вярвате…

Тогава в перспектива Стоилов виждаше като приоритет „италианското преследване“. По-късно обаче самият той отчете, че в тогавашния вариант на трасето (преди реконструкцията – бел. ред.) разделящата двете страни на трасето бетонна мантинела е опасна за аматьорите.

„Но виж, важното е не само пистовите първенства, а популярността и на пистата, и на спорта сред любителите… разширяването на основата… привличането на млади хора с частни автомобили, които да стъпят на истинско трасе, за да се запалят по автомобилния спорт.

„Клонираха“ ФБ страницата на Купа Дракон. А последствията?

снимка: архив на rallyxpress
РАБОТНИ БЕЛЕЖКИ… Една от схемите, върху които Христо Стоилов работи през лятото на 2008 г., търсейки модуса за любителското състезание, различно от италианско преследване.


„Примерно „Купата на Дракона“, казваше пловдивчанина, очевидно визирайки своя прякор сред колегите си.

Запазеното в бележника от това време изказване на Стоилов включва и доста възторженото, но недооценено в онази година очакване, че „това е пътя да бъдат привличани младите за спорта.“

Нещата очевидно се дооформиха в следващите една-две години, в които акцентът отново бяха италианските гонки, преди окончателно да се пръкне Купа Дракон, но не като наградата на Ицо, а като любителски шампионат.

В този смисъл написаното от господин Живков твърдение, че идеята за Купа Дракон е негова, поне за знаещите и виделите звучи – най-малкото – несериозно.

Дори връщайки се към първата си визита на Дракон-а (през октомври 2005 г. бях първият вестникар, стъпил на трасето, по времето, когато сегашното хале бе полуразрушено), Ицо обмисляше при бъдеща реконструкция да има и модул на трасето, в който участниците да са единствено любителите.

„Не трябва да карат по пистата, по която ще се състезават профитата“, броеше плюсовете и минусите Стоилов.

2008 Italian

снимка: архив на rallyxpress
ПЪРВИЯТ ЛИСТ НА ПЪРВИЯТ РЕГЛАМЕНТ… Началната страница от първия регламент за италианско преследване. Горе в дясно се вижда първата емблема на Писта Дракон и годината – 2005.

Той си припомня онези години така:

„Тогава работех над идеята за по-интересен формат, в който няколко автомобила се преследват, като стартират през разстояние от стартова решетка. По този начин исках да предизвикваме по-голям интерес у публиката, но също така и тръпка за самите участници, независимо, че са аматьори.

В края на 2008 г., след разговора на бензиностанцията, бях решил да пробваме как стоят нещата, но прецених, че е твърде опасно за любителите, а след като се построи новия модул, през лятото на 2015 г., и пистата стана безопасна за любителите, идеята отново се завърна.

С тогавашния мениджър на писта Дракон Велко Иванов поделих намерението си за собствено интересно мероприятие на пистата, което той прие с огромно желание.

„По това време се запознах и с Краси Живков, когото познавах от Ауди Имоушън, мероприятията на Николай Златков. Прояви желание да ни помага и така го присъединих към екипа.

Впоследствие, още след първото мероприятие въпросното момче се взе на сериозно, имаше някакви търкания между него и Велко Иванов. Велко започна да нехае, а в същото време аз бях зает с търсене на средства и довършване на строителството на пистата. Тогава, вероятно като външен продуцент, Живков е направил страница във фейсбук с логото на пистата. Това аз открих впоследствие.

„В момента, в който му беше поставено условие екипът на писта Дракон да има достъп до тази страница, той категорично отказа, което стана повод да прекратим отношения с него.“

Стоилов си обяснява факта, че логото на Дракона внезапно изчезва и е заменено с нищо незначещи сини стрелки с това, че Живков е научил, че пистата е с патентовано име и лого и има издаден нарочен лиценз.

„Не, засега, нямам намерение да се занимавам повече с този проблем – заяви пред сайта с новините в българския автомобилен спорт инж. Христо Стоилов. –. Смятам, че да се занимавам с този проблем е под моето достойнство. Това обаче е само засега. Направил съм консултациите си с юристи и ще видя дали и какво мога да предприема, ако реша да предприема някакви легални действия…“

Оригинален източник: http://www.bgnrc.info/nacionalni/item/„клонираха“-фб-страницата-на-купа-дракон-а-последствията.html


Повече >

Резултати от първи кръг на любителският шампионат „Купа Дракон -ENEOS“ 2017.

Писта Дракон обявява резултатите от първи кръг на любителският шампионат „Купа Дракон -ENEOS“ 2017. Благодарим ви за подкрепата и участието си в този шампионат и ще се радваме да ви видим отново на следващото състезание на 20-21.05.2017.

Следете сайта на Писта Дракон www.dracon.bg

Очакваме ви!

 

Класиране по класове
дисциплина „Най-добро време” 08.04.2017 г.

 

Клас „Стрийт” до 1400 cm3
1 №113 Георги Казаков Опел 1:18.809
Клас „Стрийт” до 1600 cm3
1 №103 Мирела Тодорова Ситроен 1:27.472
Клас „Стрийт” до 2000 cm3
1 №126 Петьо Бранков Пежо 1:18.350
2 №207 Александър Андреев Форд 1:20.262
3 №101 Тони Маринов Пежо 1:23.453
Клас „Стрийт” до 3000 cm3
1 №107 Радослав Радилов БМВ 1:13.911
2 №105 Бисер Гечев БМВ 1:13.975
Клас „Стрийт” над 3000 cm3
1 №104 Камен Пейков БМВ 1:10.411
2 №102 Иван Чолаков Субару 1:10.929
3 №116 Кънчо Дамянов Субару 1:15.586
4 №128 Павел Бакалов БМВ 1:17.608
Клас „Стрийт-тунинг” до 1600 cm3
1 №211 Мариан Иванов Пежо 1:14.045
2 №222 Димитър Чичинов Хонда 1:14.922
3 №201 Борис Маринов Пежо 1:17.740
Клас „Стрийт-тунинг” до 2000 cm3
1 №202 Димитър Стаматов Рено 1:15.356
2 №205 Антон Стоянов Рено 1:17.620
3 №203 Димитър Кърчев Опел 1:17.630
Клас „Стрийт-тунинг” до 3000 cm3
1 №223 Радостин Иванов Алфа Ромео 1:10.837
Клас „Стрийт-тунинг” над 3000 cm3
1 №217 Венцислав Станев Митсубиши 1:09.651
2 №229 Петър Модев Митсубиши 1:11.756
3 №204 Йордан Дамянов Субару 1:17.724
Клас „Модифицирани” до 1600 cm3
1 №321 Александър Цанков ВАЗ 1:18.277
Клас „Модифицирани” до 2000 cm3
1 №322 Александър Симеонов БМВ 1:11.812
2 №303 Атанас Русинов Опел 1:12.878
3 №366 Станимир Ташков Рено 1:14.232
4 №301 Валентин Иванов Фолксваген 1:16.198
Клас „Модифицирани” до 3000 cm3
1 №328 Сашко Русков БМВ 1:12.666
2 №330 Виктор Вълков Хонда 1:14.933

 

Гeнeрално класиране
дисциплина „Най-добро време” 08.04.2017 г.
Група „Стрийт” 

1 №104 Камен Пейков БМВ 1:10.411
2 №102 Иван Чолаков Субару 1:10.929
3 №107 Радослав Радилов БМВ 1:13.911
4 №105 Бисер Гечев БМВ 1:13.975
5 №116 Кънчо Дамянов Субару 1:15.586
6 №128 Павел Бакалов БМВ 1:17.608
7 №126 Петьо Бранков Пежо 1:18.350
8 №113 Георги Казаков Опел 1:18.809
9 №207 Александър Андреев Форд 1:20.262
10 №101 Тони Маринов Пежо 1:23.453
11 №102 Иван Чолаков Субару 1:24.568
12 №103 Мирела Тодорова Ситроен 1:27.472

 

Гeнeрално класиране
дисциплина „Най-добро време” 08.04.2017 г.
Група „Стрийт-тунинг

1 №217 Венцислав Станев Митсубиши 1:09.651
2 №223 Радостин Иванов Алфа Ромео 1:10.837
3 №229 Петър Модев Митсубиши 1:11.756
4 №211 Мариан Иванов Пежо 1:14.045
5 №222 Димитър Чичинов Хонда 1:14.922
6 №202 Димитър Стаматов Рено 1:15.356
7 №204 Йордан Дамянов Субару 1:17.724
8 №205 Антон Стоянов Рено 1:17.620
9 №203 Димитър Кърчев Опел 1:17.630
10 №201 Борис Маринов Пежо 1:17.740

 

Гeнeрално класиране
дисциплина „Най-добро време” 08.04.2017 г.
Група „Модифицирани” 

1 №322 Александър Симеонов БМВ 1:11.812
2 №328 Сашко Русков БМВ 1:12.666
3 №303 Атанас Русинов Опел 1:12.878
4 №366 Станимир Ташков Рено 1:14.232
5 №330 Виктор Вълков Хонда 1:14.933
6 №301 Валентин Иванов Фолксваген 1:16.198
7 №321 Александър Цанков ВАЗ 1:18.277

 

Гeнeрално класиране
дисциплина „Най-добро време” 08.04.2017 г.
Група „Профи” 

1 №402 Румен Киров Субару 1:05.209
2 №403 Явор Карастоянов БМВ 1:06.167
3 №401 Косьо Йорданов Хонда 1:11.990
4 №404 Добромир Димитров ВАЗ 1:16.134

 

Купа „Дракон – ENEOS”, I-ви кръг

 

 

Класиране по класове

дисциплина „Спринт” 09.04.2017 г.
Клас „Стрийт” до 1400 cm3
1 №113 Георги Казаков 8 10:44.6 Опел
Клас „Стрийт” до 2000 cm3
1 №207 Александър Андреев 8 10:39.5 Форд
2 №110 Михаил Андреев 8 12:38.4 Фолксваген
Клас „Стрийт” до 3000 cm3
1 №105 Бисер Гечев 8 10:02.3 БМВ
2 №107 Радослав Радилов 8 10:08.4 БМВ
Клас „Стрийт-тунинг” до 1600 cm3
1 №211 Мариан Иванов 8 10:07.6 Пежо
2 №201 Борис Маринов 8 10:56.6 Пежо
Клас „Стрийт-тунинг” до 2000 cm3
1 №202 Димитър Стаматов 8 10:17.0 Рено
2 №203 Васил Кърчев 8 10:22.3 Опел
3 №205 Антон Стоянов 8 10:27.0 Рено
4 №220 Атанас Дамянов 8 10:34.2 Мазда
5 №224 Емил Събев 8 10:37.4 Фолксваген
6 №206 Александър Димитров 8 11:24.8 Фолксваген
Клас „Стрийт-тунинг” до 3000 cm3
1 №223 Радостин Иванов 8 09:41.2 Алфа Ромео
Клас „Модифицирани” до 1600 cm3
1 №321 Александър Цанков 8 10:26.4 ВАЗ
Клас „Модифицирани” до 2000 cm3
1 №322 Александър Симеонов 8 09:56.5 БМВ
2 №310 Димитър Чингаров 8 09:59.1 Опел
3 №366 Станимир Ташков 8 10:14.4 Рено
4 №303 Атанас Русинов 4 04:58.6 Опел
Клас „Модифицирани” до 3000 cm3
1 №313 Николай Димитров 8 09:18.7 Алфа Ромео
2 №328 Сашко Русков 8 09:54.3 БМВ
3 №330 Виктор Вълков 8 10:24.4 Хонда
Клас „Модифицирани” над 3000 cm3
1 №320 Павел Петков 4 05:21.4 БМВ

 

Гeнeрално класиране

дисциплина „Спринт” 09.04.2017 г.
Група „Стрийт”
1 №105 Бисер Гечев 8 10:06.0 БМВ
2 №107 Радослав Радилов 8 10:06.1 БМВ
3 №207 Александър Андреев 8 10:48.9 Форд
4 №113 Георги Казаков 8 10:51.8 Опел

 

Гeнeрално класиране

дисциплина „Спринт” 09.04.2017 г.
Група „Стрийт-тунинг”
1 №223 Радостин Иванов 8 09:54.5 Алфа Ромео
2 №211 Мариан Иванов 8 10:08.7 Пежо
3 №202 Димитър Стаматов 8 10:20.6 Рено
4 №203 Васил Кърчев 8 10:27.0 Опел

 

Гeнeрално класиране

дисциплина „Спринт” 09.04.2017 г.
Група „Модифицирани”
1 №322 Александър Симеонов 8 09:42.0 БМВ
2 №310 Димитър Чингаров 8 09:54.2 Опел
3 №328 Сашко Русков 8 09:54.6 БМВ
4 №313 Николай Димитров 4 04:58.0 Алфа Ромео

 

Гeнeрално класиране

дисциплина „Спринт” 09.04.2017 г.
Група „Профи”
1 №403 Явор Карастоянов 8 09:13.8 БМВ
2 №406 Васил Тодоров 8 09:32.1 Опел

Повече >

Програма на „купа Дракон – ENEOS“ – първи кръг 2017

Поради големия интерес към новосъздадения регламент на „Купа Дракон – ENEOS” публикуваме програмата на надпреварата.

Програма

Събота – 08.04.2017

8:00 – Посрещане на участниците

8:30 – 10:30 – Записване, административен преглед и технически преглед

10:30 – 11:00 – Брифинг с участниците. Разясняване на новия формат „Дракон – ENEOS” и новия регламент за 2017. Обяснения от български пилоти за особеностите на писта „Дракон” и техники за управление.

11:00 – 12:00 – Опознавателни обиколки

12:00 – 18:00 – Сесии за дисциплина „Най-добро време”

18:00 – 18:30 – Награждаване на победители по групи и класове

 

Неделя – 09.04.2017

 

8:30 – Посрещане на участниците

9:00 – 10:00 – Записване, административен и технически преглед

10:00 – 10:20 – Брифинг с участниците.

10:20 – 11:10 – Опознавателни обиколки

11:10 – 13:30 – Квалификационни сесии по 8 обиколки

13:30 – 17:30 – Дисциплина „Спринт”, всеки участник прави 2х4 обиколки за най-добро общо време

17:30 – 18:00 – Награждаване на победители по групи и класове

Записванията за събитието ще продължават до самото събитие, на което може да се запишете и платите. Няма да има допълнително заплащане за закъснелите, но ще спазим лимита от 75 автомобила за да Ви дадем възможност за повече каране, благодарение на новия регламент, който ръководството на писта Дракон създаде специално за Вас. Очакваме Ви.


Повече >